Direktlänk till inlägg 23 april 2015

BVC

Av Jessica Karlsson - 23 april 2015 18:52

 


Extra kontroll hos BVC idag efter en tids gnällig bebis.

Hon bara skriker och är svår tröstad och bara mamma som duger. Sover oroligt på nätterna, så de senaste nätterna har jag sovit i soffan tillsammans med M, för att min sambo ska få sova så mycket som möjligt som ska upp och jobba.

Så idag tog jag telefonen och ringde BVC för att få komma dit och prata lite om vad det kan vara som gör att hon är så gnällig som hon är. Och det va som jag trodde, magknip. Så nu har vi fått droppar mot det och ska även ge henne lite magmassasge två ggr dagen, så får vi hoppas att det snart hjälper.

Inge roligt som mamma att se sitt lilla barn ha ont i magen. Så vi hoppas att detta ska hjälpa henne


Sen har hon svårt att komma ner i varv och slappna av på kvällarna.

Är det någon som har bra tips, så får ni gärna dela med er.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica Karlsson - 9 juli 2015 14:09

Tänkte bara berätta att jag åter är tillbaka hos blogg.se för att blogga. Känner att jag är klar här. Så här hittar ni min nya blogg ...

Av Jessica Karlsson - 12 juni 2015 16:43

         Idag tog de studenten här i Karlskoga, så vi tog oss en tur ut på stan för att kolla när dom kommer med lastbilarna genom stan. Det slog mig då att det är hela 5 år sedan som jag själv stod där med student mössa och allt. Tänk va fort ...

Av Jessica Karlsson - 25 maj 2015 09:30

Inatt sov M hela natten i egen säng, vaknade bara 1 gång för mat och sov sedan till halv 8. Detta va inte ens tänktbart för någon vecka sedan. Så idag har vi en utvilad mamma och en mycket pigg och glad lite bebis som just nu ligger i sitt nya baby...

Av Jessica Karlsson - 23 maj 2015 13:46

   Idag är det hela 5 år sedan vi förlovade oss. Och här sitter vi nu med en dotter som är helt underbar. Jag har verkligen träffat mannen i mitt liv, pappan till mina barn. Älskar han så otroligt mycket.      ...

Av Jessica Karlsson - 23 maj 2015 13:28

      Jag har sedan några dagar tillbaka bestämt mig för att sluta amma M. Det är med blandade känslor som jag tog detta beslut. Och det handlar helt enkelt om att hon blir aldrig riktigt mätt av bröstmjölken. Hon somnar alltid när jag ammar, a...

Presentation


Hej! Jag som driver denna bloggen heter Jessica och är 23 år. Bor i Karlskoga tillsammans med min sambo, vår dotter och vår hund, Elvis. Bloggar om hur det är att vara mamma, shopping och vardagliga ting.

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards