Alla inlägg den 12 maj 2015

Av Jessica Karlsson - 12 maj 2015 22:16

Idag har det inte varit någon bra dag. Lilla M har vägrat sova. Det har resulterat i en övertrött bebis och massa skrik. Spelar ingen roll vad jag har gjort så har hon vägrat sova. Det är samma just nu. Ligger i sängen och har försökt natta henne i 1 timme nu. Hon ligger här bredvid och sparkar i benen och armarna.


Idag har jag känt mig som världens sämsta förälder. Har gjort allt för att få henne lugn och sova, men inget har verkligen fungerat.

Det har varit jobbigt helt enkelt. Det är jobbigt att vara ensam hemma på dagarna när hon är på detta humör.


Jag gör allt för min dotter, men ibland känns det inte som att det räcker. Man börjar fundera på om man är en bra förälder, gör man något fel när hon blir otröstlig? Hur ska en bra mamma vara?

Det är mycket som snurrar i huvudet. Det enda jag vill är att min dotter ska ha det bra och må bra. Älskar henne så otroligt mycket. Hon är mitt allt...

Presentation


Hej! Jag som driver denna bloggen heter Jessica och är 23 år. Bor i Karlskoga tillsammans med min sambo, vår dotter och vår hund, Elvis. Bloggar om hur det är att vara mamma, shopping och vardagliga ting.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards