Alla inlägg den 15 mars 2015

Av Jessica Karlsson - 15 mars 2015 08:39

Här har det ekat tomt ett tag ser jag.

Har inte haft någon lust att blogga. Har väl egentligen inte så mycket att skriva om när det gäller min vardag som den är just nu. Jag går hemma och väntar på BF, försöker göra det kan jag utan att slita ut mig allt för mycket.


Tänkte iaf lägga upp lite bilder på hur de senaste dagarna har sett ut.


     

Lite olika sov bilder på min knäppa hund.
Kan inte förstå att det är skönt att ligga sådär.


     

Lite bilder på mig själv.

Skönt att det äntligen börjar bli vår så man kan använda skinjackan igen.

Just nu har jag lite problem med att få igen mina jackor, just för att magen är såpass stor nu.


   

Vi har även hämtat hem vår barnvagn, som vi är så nöjda med.
Kommer kännas bra att vara ute och gå med den. Finns inget jag ångrar med den.

Presentation


Hej! Jag som driver denna bloggen heter Jessica och är 23 år. Bor i Karlskoga tillsammans med min sambo, vår dotter och vår hund, Elvis. Bloggar om hur det är att vara mamma, shopping och vardagliga ting.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards