Alla inlägg den 9 oktober 2014

Av Jessica Karlsson - 9 oktober 2014 16:31

Idag har jag inte gjort så mycket annat än att städa hela lägenheten och tvätta (vilket jag fortfarande gör).

Jag älskar verkligen känslan av att ha ett nystädat hem. Man mår så mycket bättre (iaf jag gör det). Så nu sitter jag och väntar på att golven ska torka så jag kan gå och duscha och sen åka iväg till affären och köpa mig en plocksallad. Tycker jag har förtjänat det efter att ha slitit med städningen själv. Oftast brukar jag faktiskt få hjälp av min sambo att städa, men eftersom han jobbar eftermiddag så fick jag fixa det själv och det gick ju minst lika bra. (Lite längre tid bara).

Jag brukar alltid skruva upp musiken och sen går jag runt och dansar/sjunger samtidigt som jag städar. Blir lite roligare då på något sätt. Så det kanske va bra att jag städa själv idag.

Brukar ni få hjälp av era sambosar när ni ska städa?


Nej nu tror jag faktiskt att golven är torra så jag i alla fall tar mig till toan och duschen.

Kanske slänger in lite bilder på vår nystädade lägenhet lite senare ikväll.

Presentation


Hej! Jag som driver denna bloggen heter Jessica och är 23 år. Bor i Karlskoga tillsammans med min sambo, vår dotter och vår hund, Elvis. Bloggar om hur det är att vara mamma, shopping och vardagliga ting.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards