Alla inlägg den 12 oktober 2014

Av Jessica Karlsson - 12 oktober 2014 10:45

I skrivande stund så ligger jag i sängen hos mamma och pappa, med en sovande hund och A som "sällskap" och regnet som hörs utanför fönstret. Vi packade väskan i fredags för att åka hit över helgen och fira min mamma som fyller 42 på tisdag. Men då har vi ingen möjlighet att åka hit så vi fick fira några dagar förtidigt. En lugn och skön helg helt enkelt.


Igår passade jag även på att träffa en av mina bästa kompisar över en sen lunch. Det va skit trevligt att ses och prata en massa "skit" om allt och inget. Fler såna dagar tack. Men det är svårt att ses, men vi försöker så gott det går. Efter att vi hade käkat klart så gick vi hem till henne för att fortsätta snacka "skit" och skvaller.


Idag kommer det inte hända speciellt mycket. Vi ska väk packa ihop våra saker och åka hem till oss för en ny arbetsvecka (iaf för vissa). Vad jag ska hitta på vet jag faktiskt inte. Får verkligen hoppas att det blir bättre väder eller iaf att det inte regnar. Jag blir så trött och deprimerad när det är sånt här väder. Men det hör tyvärr till denna tråkiga årstid. Inte länge kvar tills jag ligger på stranden i Teneriffa.

Av Jessica Karlsson - 12 oktober 2014 10:36

Här kommer bilderna från vår nystädade lägenhet som jag lovade att lägga upp.

Bättre sent än aldrig för här kommer dom.


     

(Alla bilder är tagna med mobil kameran så de kan vara lite suddiga)

Presentation


Hej! Jag som driver denna bloggen heter Jessica och är 23 år. Bor i Karlskoga tillsammans med min sambo, vår dotter och vår hund, Elvis. Bloggar om hur det är att vara mamma, shopping och vardagliga ting.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards