Alla inlägg den 1 december 2014

Av Jessica Karlsson - 1 december 2014 16:09

 


Jag måste bara få lägga upp denna bild på min knäppa hund.
Den är tagen för någon vecka sedan, men ju konstigare han ligger och sover dessto bättre är det tydligen.

Av Jessica Karlsson - 1 december 2014 16:01

Oj va tiden går fort nu.

Vi har redan gått in i december månad och inte alls många veckor kvar tills självsate julafton. Tiden bara springer iväg.

Som tur är så är alla julklappar inhandlade så jag slipper den stressen iår. Ska bara sätta mig och packa in alla. Har faktiskt väntat lite med det just för att jag vill kunna lyssna på julmusik och ha lite julkänslor samtidigt som jag gör det.

Så jag tänkte ta mig lite tid att fixa det senare ikväll. Även i år blir det julrim på alla klapparna. Det har jag gjort de senaste åren och tycker det är lite mysigt att gissa vad det kan va i paketet tillsammans med rimmet. Har några riktigt bra rim i år. Får hoppas att familjen inte kan lista ut vad det är på en gång, utan att de får fundera lite.


Under helgen som va, åkte vi upp till mina föräldrar i Hagfors för att fira första advent tillsammans med dem. Och det va riktigt mysigt vill jag lova. Vi gick ut och åt på söndagseftermiddag/kväll hela familjen och sedan bar det va ut på julskyltning. Det va en riktigt bra stämmning runt om i Hagfors.

Annars har vi bara haft det mysigt tillsammans hela familjen.

Fick även träffa en mycket efterlängtad vän under helgen. Hade verkligen sett fram emot att träffa henne. Och där hade vi det också riktigt mysigt. Sen denna helg kan man beskriva med ett enda ord MYS!.

Av Jessica Karlsson - 1 december 2014 15:56

   

             

Presentation


Hej! Jag som driver denna bloggen heter Jessica och är 23 år. Bor i Karlskoga tillsammans med min sambo, vår dotter och vår hund, Elvis. Bloggar om hur det är att vara mamma, shopping och vardagliga ting.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards