Alla inlägg den 8 december 2014

Av Jessica Karlsson - 8 december 2014 13:04

Ja då var det måndag igen.

Trotts att jag går hemma om dagarna så tycker jag helgerna går så fort och helt plötsligt så är det måndag morgon igen. Kan inte riktigt förstå att så fort man blir vuxen så går dagar, veckor och år så mycket fortare. När man gick i skolan tyckte man att åren aldrig tog slut. Aja, det är nått man får leva med.


Idag ska vi faktiskt iväg på kontroll. Ännu ett bevis på att tiden går fort. När jag bokade dagens tid för flera veckor sen, så sa barnmorskan att då är vi inne i december månad. Jag tänkte bara att gud va länge det är kvar, men nu är vi här. Och för varje vecka som går närmar vi oss förlossningen med stormsteg. Tycker fortfarande att det kan va lite svårt att greppa att det faktiskt ligger en liten person i min mage. Men i natt har jag fått känna på det riktigt ordentligt. Det har knappt varit en lugn stund där inne, så har inte fått allt för många timmars sömn, men det är bara att vänja sig (sägs det), men vad vet jag.?.

Annars ska jag faktiskt inte göra så mycket mer idag. Börjar känna av att allt går mycket trögare och jag blir fort trött i ryggslutet och får ont i fötterna om jag står eller går mycket. Så måste vila mycket mer. Men annars är jag mycket piggare i kroppen (kan ha att göra med att jag äter järntabletter nu).

Presentation


Hej! Jag som driver denna bloggen heter Jessica och är 23 år. Bor i Karlskoga tillsammans med min sambo, vår dotter och vår hund, Elvis. Bloggar om hur det är att vara mamma, shopping och vardagliga ting.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards