Alla inlägg den 12 april 2014

Av Jessica Karlsson - 12 april 2014 10:29

God morgon alla nära och kära.

Idag sov jag tills klockan 10 (vilket jag inte är direkt bortskämd med). Brukar alltid vakna runt 7 - 8.

Har redan hunnit ta en promenad med Elvis, ätit lite frukost och nu sitter jag och funderar på om jag ska dra iväg på träning under helgen eller om jag ska vänta tills på måndag. Har inte riktigt bestämt mig än. Får höra med min sambo om han har några andra planer inför dagen.


Annars ska vi försöka laga någon god mat tillsammans senare ikväll.

Det är något som vi försöker göra varje helg. Umgås så mycket som möjligt. för under veckorna så jobbar vi båda två. Vissa veckor möter vi varandra i dörren. Så helgerna är viktiga för oss. Brukar alltid hitta på något kul att göra tillsammans.


Nu får det bli några avsnitt av OTH som jag har börjat kolla på igen.

Kan ínte få nog av den serien. Vet inte hur många gånger jag har sett om den.


Vad tycker ni om den serien?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag som driver denna bloggen heter Jessica och är 23 år. Bor i Karlskoga tillsammans med min sambo, vår dotter och vår hund, Elvis. Bloggar om hur det är att vara mamma, shopping och vardagliga ting.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards