Alla inlägg den 14 april 2014

Av Jessica Karlsson - 14 april 2014 21:01

Idag är det Måndag och det har varit en rätt stressig dag, trotts att jag inte fick något jobb idag.

Först va jag tvungen att åka in till min jobbcoach för att visa att jag lever i stort sett. Sitta lite vid datan och diskutera lite jobb.

Sen åkte jag hem till min sambo och tog ut vovven på en promenad i det fina vädret som vi har haft idag, och sen va det inte mer än att vi va tvungna att åka iväg med vår ena bil för att byta däcken. Efter det hann jag hem 1 timme ungefär för sen va det dags för lilla Elvis att besöka vetrinären för den årliga vaccinationen och ett hälsobesök. Det tog längre än vad jag trodde och dyrare än vad jag hade räknat med. Fick lov att ge han narkos för att kolla hans lilla hals som gör att han får andnöd lite till och ifrån.

Sen fick jag stressa hem som en galning för att hinna byta om och dra iväg på veckans första träningspass. Kom precis dit när vår PT gick igenom dagens övningar. (Känns lite pinsamt att komma sådär sent. Alla liksom kollar på en).


Dagens träning gick hur bra som helst. Trotts att jag var så sjukt stressad för att hinna dit i tid. I morgon kommer jag ha en go träningsvärk i ben och rumpa. Ska även boka in veckans andra pass i morgon som kommer bli på Onsdag. Ser verkligen fram emot att åka dit igen. Älskar verkligen att träna, man mår så bra efter ett riktigt hårt pass. Detta med att träna olika pass är verkligen något som jag har velat göra länge, men aldrig fått någon med mig. Fick jag inte nu heller men det struntade jag i. Så nu försöker jag träna minst 3 ggr i veckan. Så efter en månad får vi se hur resultatet har blivit.


Men nu åter till Mästarnas Mästare som jag missade igår.

Ha det gôtt alla nära och kära.


XOXO   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag som driver denna bloggen heter Jessica och är 23 år. Bor i Karlskoga tillsammans med min sambo, vår dotter och vår hund, Elvis. Bloggar om hur det är att vara mamma, shopping och vardagliga ting.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards