Alla inlägg under oktober 2014

Av Jessica Karlsson - 4 oktober 2014 09:27

En god morgon är vad det är idag (förutom vädret då).

Dagens planer är att åka in till Örebro för lite shopping med min A. Har en liten lista på vad jag behöver så vi får se om jag får med mig allt hem eller om jag måste beställa.

Annars kommer det inte hända speciellt mycket idag. Älskar dessa helger då man inte har hela dagen planerad utan att man tar den som den kommer helt enkelt. Det bästa med helger är att få spendera den tillsammans med A. Blir alltid så mys sjuk och vill bara ligga i soffan, käka godis, kolla på film/serier. Det är den perfekta helgen enligt mig.


Igår kväll gick vi faktiskt ut och käka mat. Det hör inte till vardagen för oss. Så det va riktigt mysigt faktiskt att för en gångs skull slippa laga mat.

Men skulle inte heller vilja käka ute varje helg, för då blir det till en vardag tillslut. Jag vill gå ut när det är något speciellt man ska fira eller om man bara känner som vi gjorde igår att det skulle vara mysigt.

Hur ofta käkar ni ute?

Av Jessica Karlsson - 3 oktober 2014 09:49

Ni som följer mig på Facebook och Instagram vet redan detta, men ni som inte följer mig får reda på det här på bloggen. (Snäll jag är va?)

I slutet på mars/början på april 2015 kommer vi bli föräldrar till en liten HEN. (Skriver HEN så länge eftersom vi inte vet vad det blir än, men vi kommer ta reda på det och senare kommer även ni läsare få reda på det).

Igår gick vi ut med det offentligt, vi har länge hållt det inom familjen och de närmaste vännerna. Men det började läcka ut lite smått så varför inte säga det själv?.

Och dessutom börjar det bli svårt att dölja, så vi tyckte det va dags att allmänheten får reda på det. Att jag har orkat hålla detta inne så länge är ett under, men det har gått över förväntan. Så länge som barn inte har kommit på tal så har det gått bra.

Vi är så himla lyckliga och längtan till våren är enorm. (Hoppas vintern går fort).


   

Presentation


Hej! Jag som driver denna bloggen heter Jessica och är 23 år. Bor i Karlskoga tillsammans med min sambo, vår dotter och vår hund, Elvis. Bloggar om hur det är att vara mamma, shopping och vardagliga ting.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards