Alla inlägg den 1 januari 2015

Av Jessica Karlsson - 1 januari 2015 08:57


Ja då va det 2015 och mycket att se fram emot.

Vi hade som sagt en väldigt lugn kväll igår, vilket är skönt idag. Kan tänka mig att många vaknar upp med lite ont i huvudet, ångest, minnesförlust. Medans jag vaknade upp hyfsat pigg och redan tagit en promenad med hunden.


Vad detta år har att erbjuda förutom att vi kommer bli föräldrar får vi helt enkelt se. Vi kommer ta en dag i taget och hoppas på det bästa helst enkelt.

Inte länge kvar till BF nu. Det närmar sig med storm steg och det är inte förens nu som man kanske börjar fatta vad som verkligen ligger i magen. Det tog tid och nu vill jag bara att tiden ska gå fortare. Vill träffa vår prinsessa, se vem hon är mest lik. (Hoppas hon kommer få alla bra egenskaper från sin pappa)


Idag ska vi fortsätta slipa barnrummet och kanske till och med få upp någon våd av tapeten.

Som jag har längtat efter att få se hur det kommer bli. Man får en bild i huvudet av hur man VILL ha det, men inte alltid som det blir som man hade tänkt sig. Så ja, jag är förväntansfull.

Kommer att komma upp bilder senare...

Presentation


Hej! Jag som driver denna bloggen heter Jessica och är 23 år. Bor i Karlskoga tillsammans med min sambo, vår dotter och vår hund, Elvis. Bloggar om hur det är att vara mamma, shopping och vardagliga ting.

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards