Alla inlägg den 26 januari 2015

Av Jessica Karlsson - 26 januari 2015 08:50

Ja då var det måndag igen. Tycker helgerna går så himla fort hela tiden.

Fast denna helg har vi haft att göra, så det kanske inte är så konstigt att det helt plötsligt är måndag igen.


Vi åkte som sagt in till Örebro och IKEA i lördags runt lunch i värsta snöovädret. Så sämre dag att åka med släp kunde vi inte välja, men in kom vi (tog betydligt mycke längre tid än normalt).

Va rätt så lugnt med folk inne på IKEA trotts att det va löningshelg och allt, så det va super. Vi hade turen att få med oss allt vi hade på lappen + lite till (som det alltid blir när man är där).

När vi kom hem fick killarna bära upp alla saker medans jag började med maten (huslig som man är). Efter maten skulle killarna kolla på fotboll, vilket jag hatar så jag kröp in i barnrummet för att börja skruva ihop lite möbler, så nu börjar rummet ta form. Fortfarande lite små saker som fattas, men snart är det klart.

Den enda möbeln som fattas nu är skötbordet, så vi hoppas att de får in den snart, annars får vi börja titta på någon annan. Det är skönt att rummet snart är färdigt. ETT steg närmare födseln känns det som.

Presentation


Hej! Jag som driver denna bloggen heter Jessica och är 23 år. Bor i Karlskoga tillsammans med min sambo, vår dotter och vår hund, Elvis. Bloggar om hur det är att vara mamma, shopping och vardagliga ting.

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards